czwartek, 15 stycznia 2009

PIERWSZY KROK

Dzisiaj jest pierwszy dzień, kiedy zdecydowałam się na utworzenie bloga. Nie wiedziałam od jakiegoś czasu jak to robić, a akurat dziś w poczcie dostałam taką informację: jeśli chcesz zacząć realizować swój cel czy cele w tym roku, to zacznij od bloga. I dlatego tutaj jestem. Już coś nawet zrobiłam, kilka pierwszych minikroczków. I zaczęłam pisać pierwszego posta. Też nie wiedziałam co to takiego, ale domyśliłam się, że to pierwsze przesłanie (tak to nazywam).
Ten blog ma tytuł REALIZUJ SWE MARZENIA, a tak naprawdę pozwoli mi także na zrealizowanie moich. Poprzez podejmowanie takich właśnie prób jak ta dzisiejsza - aby dowiedzieć się, przekonać jak to działa, jak pomaga mi w realizacji marzenia, a może marzeń, a przynajmniej podjętych celów na ten rok. Dziś więc postawiłam pierwszy krok. To ważne, ponieważ każda podróż rozpoczyna się od postawienia pierwszego kroku. Już go postawiłam. A więc zaczęłam tę ekscytującą podróż prowadzącą do realizacji mego/mych marzeń. Życzę sobie powodzenia. Oczywiście także tym wszystkim, którzy zabiorą się od razu ze mną w tę ekscytującą podróż. Zobacz także www.psychosynteza.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.