poniedziałek, 19 stycznia 2009

Moje zasoby

Dzis będę oglądać moje zasoby, czyli z czym startuję, jaki jest mój nastrój, co mi przeszkadza i co mi pomaga. Niektórzy marzą cale życie i nic im z tego nie wychodzi - tylko marzą. Inni nie marzą, bo uważają, że i tak nie uda im się zrealizować swego marzenia. Ja będę marzyć i "przekuwać" marzenie na realne cele, na poszczególne kroki. Zapisuję to teraz, jako INSTRUKCJĘ OBSUGI MARZENIA. A więc do dziela: dzis "remanent", który pozwoli zobaczyc "co mam na drogę". Zachęcam tych, ktorzy podążają za mną do zrobienia tego samego. A potem to trzeba zapisać - co mam, co mi przeszkadza, czego brakuje - nad czym mam popracować, aby zrealizować marzenia.
Zobacz także www.psychosynteza.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.