sobota, 28 marca 2009

Podróż

Podrózowanie jest bardzo przyjemne, szczególnie dla tych, co lubią podróze. Cala uwaga skupiona jest na tym, co sie dzieje w trakcie, a więc na "tu i teraz". Nie ma nieustannego wybiegania naprzód lub cofania sie do przeszlości - najważniejsze jest TERAZ. I wlaśnie od dluższego czasu jestem wlaśnie w "teraz". Jest to wyjątkowe odczuwanie , wyjątkowe skupianie się na danej chwili, na tym, co sie dzieje, na tym, w czym uczestniczę i jak się to odbywa. Czuje się wtedy jakby więcej, jakby mnie bylo w tym dniu, chwili więcej i mego doświadczania w niej. Jestem ja i to co się dzieje, to co się wydarza i kto oprócz mnie w tym uczestniczy. Coraz bardziej mi to odpowiada - docenianie każdej chwili, bycie w niej, doświadczanie jej i siebie i tego co wokól. A tego jakby przybywalo, takze mnie - jakbym odkrywala obfitość, byla zanurzona w obfitości - w tym co mnie otacza. Być w chwili i przeżywać chwilę - to jest sens podróżowania.
Zobacz nowe książki; http://www.lulu.com/content/6270688 lub wersja angielska http://www.lulu.com/content/5794473
www.psychosynteza.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.