wtorek, 14 września 2010

OKREŚLENIE PRAGNIENIA

Okazuje się, że nie zawsze jest tak prosto dojść do celu, gdy jest on nieokreślony. Wymaga to dokładnego sprecyzowania tego, czego się pragnie i do czego zmierza. Mam kilka niezrealizowanych marzeń i wydawało mi się, że inne zaraz się będą realizować. Dlatego wypadło mi jeszcze doprecyzować dokładnie czego chcę i kiedy chciałabym, aby to ujrzało światło dzienne. Wzięłam na warsztat dwa marzenia: osobiste i zawodowe i zaczęłam pracować nad nimi równolegle. Jest już cała nauka i sztuka realizacji marzeń i zaczęłam postępować zgodnie z ich regułami, stosując je krok po kroku. Jak wszędzie wokół obowiązują prawa fizyki, tak w realizacji marzeń nie ma wyjątków. Ponieważ odbywa się to na subtelnym poziomie, te prawa są wyjątkowo ważne, a tym samym ich respektowanie, aby marzenia mogły się zamanifestować w materialnej formie. Wiele osób zna książkę czy film "Sekret" i prawo przyciągania
Pierwszym krokiem było napisanie tego, czego pragnę i skonfrontowanie się z uczuciami i emocjami towarzyszącymi temu procesowi. Nie można bowiem niczego stworzyć, jeśli w głębi duszy ma się wzorzec typu nie zasługujesz na to, czego pragniesz, lub musisz ciężko pracować, aby coś osiągnąć..lub jeszcze ciekawszy bez pracy nie ma kołaczy. Tym samym, a więc sposobem swego myślenia podcina skrzydła zaistnieniu czegokolwiek w swoim życiu...i to otrzymuje, co zasiewa własnymi myślami i co odczuwa w związku z tym. Jeśli jego myśli i uczucia są wspierające, pozytywne...to niebawem marzenie zacznie nabierać realnych kształtów. Jeśli jest inaczej...nic nie rośnie.
O tym będzie w dalszym ciągu, a tymczasem linka do mego marzenia. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, obejrzeć na czym ono polega, a jeszcze lepiej chcecie wesprzeć je i tym samym mnie w jego realizacji na szeroką skalę, zapraszam do obejrzenia mego profilu i filmiku na temat mej idei.
W dniach 6 września - 17 października głosuj na mnie i moją ideę edukacji dla przyszłości w ogólnoświatowej akcji The Best Brilliant Ideas For Humanity. Mój numer to ID 124. Linka do programu The Best Brilliant Ideas for Humanity http://www.bestideaforhumanity.com/?eid=124 lub http://www.hubidea.com/?eid=124

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.